fredag 26 februari 2010

Du kan inte se hur jag tänker, gamla spår i mitt liv som har lämnats efter.
jag har sett saker från ett annat perspektiv, som fick andra att tro ja va negativ,
med en tvärvänding fick ja fart i seglen.
Ser på mig själv nu med heder i spegeln, jag gräver mig förbi både hatet och sveken,
när ingen trodde på mig hade jag fart i benen.
Du kan inte se mina tankar så jag måste förklara dom att jag är beredd på att springa - andas ut
när jag väl kommer fram ska jag ta mitt beslut
jag vill veta hur det känns
jag vill känna hur livet tar satts hur det bränns,
när stormen tar fart och när jag lämnat av,
ska jag skriva ett berv att vi kommer ses snart för ...
Jag har vinden i mitt hår
springer fram så fort det går
Ge mig luften jag vill nå
Dit jag känner mig fri

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar