lördag 20 mars 2010


Men tydligen va de sant,
Allt ja ville då va att hoppa från tågbron för att få en sista chans att alltid vara med dig, Men ist stannan ja kvar på jorden & nu kämpar ja för oss båda. Mitt allt min glädje min styrka blir bara allt sämre & sämre. Varje dag kämpar ja med att vara glad att alltid ha ett leende på mina läppar, men asså de är fan inte lätt, Vem har sagt att livet är lätt, Fuck de säger ja bara. Men snart kanske de är min tur att få komma dit du är, Det skulle vara så underbart men tills min dag kommer så kämpar jag här nere på jorden för Dig. Det finns ingen som kan säga att "dom förstår" hur jag mår, För dom har inte gått igenom de jag har gjort, Och en idag står ja på mina ben men dom ger vike nästa hela tiden. Kom bara tillbaka så lovar ja dig att jag ALLTID ska vara med dig. Fick iaf höra din röst och det du sa till mig innan vi la på" Jag älskar dig puss & kram" De va dina sista ord dom du sa till mig & jag hann att säga det tillbaka. Hade detta aldrig hänt om ja skulle stannat i Sverige & inte åkt till Norge, hade du då suttit upp hos Farmor som du alltid gjort.. Hade du gjort de!?..
Jag kämpar för dig,Men hjärtat vill gå en annan väg ...
(L)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar