fredag 17 september 2010

Klockan 01:32

Ännu än sömnlös natt passerar sakta förbi, Hatar att inte kunna sova,Va ska man  göra när man inte kan sova, Man orkar inte sitta still hela tiden, de blir allt för jobbigt, Men är ju van vid såna här piss nätter, Orka att man inte ens kan sova!. Åhhh detta gör mig så pisst asså!.
Men ja de blir väl att man sitter i sina egna tankar & bara är ..
Men varför är de så?. Hur ska man kunna sova när man inte får någon hjälp till de?!.
När man verkligen inte kan sova?.. 
För jag vetefan vad jag ska göra snart. Är så rastlös att ja sitter och lipar å de är inte normalt, men vem har sagt att ja är normal eller världen!?.
Blir så trött på alla som ska finna här för mig som inte gör de, Alla som säger att dom stannar men till slut bara går. Skitsam jag orkar snart inte mer ändå.
Menmen nee nu ska ja fastna i mina tankar en stund till.
 
KÖSS! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar