onsdag 10 februari 2010

Jobbig dag...



Aa en jobbig dag kan man ju säga att det har varit, Sista rättegången va idag eller aa ..Men fyfan va jobbig de va, Det va det värsta i hela mitt liv, Sitta där och se den personen som mördade min pappa!. nee fyfan säger jag bara, VILL ALDRIG GÖRA OM DET MER ...
Är så trött nu så jag vetefan vart ja tar vägen snart, Sova kommer det bli iaf ..
Jag ska "försöka" ta mig upp till skolan imörra, Hmm får se om ja ens  kommer upp från sängen :p.
Varit i stan idag me, Fikat med bror & sen träffat Zandra " Syster" Och pratat lite med henne (:
Förutom de är väl allt okej,.
Jaghar köpt en ny mobil vetefan om ja skrev det i förra bloggsitatet, Men gör det igen isf x).
Nepp nu blirre en cigg & sen SÄNGEN * lääääängtar *
...
 Pusshej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar