tisdag 9 februari 2010

Rättegång/ Han


Rättegång....

jaa vad kan man säga fick se aset idag face to face & jag hade sån lust att bara slå han så jävla hårt!varje gång ja blundar så ser ja hans ansikte, URSCH!!!
men helvetet fortsätter imörra me..
Jag fattar inte hru man kan göra så och sen typ inte säga ett skit!? DÅ är man riktigt dum i hövet alltså!
fan satt där i salen i timmar, allt känns bara så fucking konstigt. Fick se lite bilder oxå, Jag svär fyfan hur kan man skada en människa så mkt & så hemskt?! :O Killen måste vara helt rubbad!
ÅHHH!!!..
varför inte bara erkänna? Ja fattar de inte !? Har man gjort något så får man ju för helvete stå för saken,?!
hatar Svenska rättsystem de suger fan dale !



Jag förlorade min pappa :'(
Allt detta pga av DIG !!!!!!!!


---------------------------------------------------

Han ...


jag vet att du är inne på min bdb och min blogg å läser men frågan är då varför du gör de?.
Eller så vill du inte förlora mig helt.
Kan du inte bara säga vad fan du vill igentligen?
---------------------------------------
Kösshaj ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar