måndag 8 februari 2010




Rättegång!!!




Då får man se svinet imorgon då, vetefan hur ja kommer ta det. Sitter hemma & tänker nu är de bara några timmar kvar tills vi sitter där i rätten -.-
Jag fattar inte han har mördat en person varför inte bara sätta han i fängelse!? ÅHHHH :@
Hatar det svenska systemet det suger fan KUK !
jag ska iaf dit och göra mitt bästa, Bryta ihop det kommer jag att göra, Det känner jag på mig redan nu ...




---------------------------------------




Dig !




Detta kanske va bäst så som det hända, men fattar ändå inte varför det blev som det blev. Jag sa hur jag ville ha det, visst sa jag andra saker oxå, men jag vet att det inte spelar någon roll nu. Men det finns bara en person jag har älskat och det är Daniel, Men sen när jag träffade dig, då trodde ja att det verkligen kunde bli något, ja trodde på oss vilket va helt fel.
jaa och nu sitter man här, Har raderat ditt numer,msn allt som har med dig att göra är nu borta..
Men kommer aldrig glömma dig helt ändå, För du kommer alltid finnas där...
Nu ska ja gå vidare utan dig !






-------------------------------






HELT FUCKING FAIL !
NattiNatti ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar