torsdag 27 januari 2011

12:59

Jag vet inte längre vart jag ska ta vägen, Hur jag ska bete mig, Jag vet inget längre..
Det som saknas i mitt liv det är något jag aldrig kommer få tillbaka hur mycket jag än ber & gråter, Vet att det finns ett sätt att få träffa Pappa igen, Det är om man skulle ta en resa till andra sidan, Eller hur man ska reagera..
Alla säger att dom förstår mig, Dom förstår inte ett jävla piss, För höra dagligen hur dum i huvudet jag är och skit, Det är inte så konstigt att jag vill bort då, Att jag vill till pappa. Detta med pappa hände 2009 & nu är de 2011..
Hur länge måste jag leva med denna smärta?!.
Finns det inget annat sätt att få sin pappa tillbaka, Då är jag inte rädd för att ta ett steg utför.
För att leva utan sin pappa det är nog det värsta som finns, tänk dig att din bästa vän din pappa bara försvinner utan att du har en aning om det! Allt bara blir svart & hela din värld rasar framför dig och du kan inte gör ett skit åt det. Du kan bara hata personen som tog din pappas liv.
Så ställer man sig frågan hela tiden " Om jag hade varit med pappa då hade det aldrig hänt" Man lägger skulden på sig själv. Och det mår man fan inte bra över, Om jag inte hade varit på bio med vännerna om jag hade varit med pappa ist, Då hade han suttit hos farmor nu och druckit sitt kaffe.
Man ser sig själv som ett monster, som ett värdelöst barn som inte har någon rätt till att vara kvar här.
Jag vet att han finns här med mig hela tiden, Men jag vill ju kunna se han prata med han krama om pappa.
Men det är något jag aldrig kan göra igen :'(
Du ville aldrig något ont du va alltid snäll och glad, Hur fan kan någon ta ett sånt liv ifrån någon?!
Christian Isaksson kunde tydligen gör detta, och kan ju säga att hans tid kommer också. Du är ett monster ett svin som tog min pappas liv. Du har inget kvar på denna jord, Varför finns du fortfarande?
Jag vet inte längre vem jag är. Jag har en underbar pojkvän som jag älskar, men resten då?.
Jag orkar inte ens bry mig längre..Livet vad fan är det egentligen, Vad går det ut på?.
kan någon svara mig på detta!
Kan ju säga att allt som jag väntar på det är att Christian Isaksson ska komma ut, Då ska han stå för sitt misstag, Man tar inte min pappa min bästa vän ifrån mig så utan att bli straffad,
Och visst jag är liten jag är smal, Men den dagen kommer då jag får se aset igen!
Jag är krossad nu njut av det Idiot!

:'(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar