lördag 19 mars 2011

Nu var de gjort!

Då har man gjort de, Efter snart 2 år har jag tatt mig mod till att hämta allt som hade med pappa att göra, Jag vågade slå upp pärmen och se allt, Detta gör mig mer förbannad på det aset! Du kan man misshandla en person så grovt mycket?. Det är då de värsta jag har sett,.
Och allt som stod på alla papper det blev bara så konstig,.
Att se på dom bilderna de gjorde mig på ett sätt starkare som person för nu vet jag allt som hände med pappa och har jag sett allt!
Jag är ledsen & förbannat men ändå lättad på något sätt, låter som jag vore störd eller något...
Men jag vet att en vacker dag kommer hämnden tillbaka till dig din fula Idiot! Inte för att jag ska göra något fast jag vill så vet jag att jag inte kommer göra något.. 
För jag kommer leva mitt liv för mig & Pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar