tisdag 19 juli 2011

;)

Tankar

Så mycket ord som snurrar runt inom mig, Så många frågor man vill ha ett svar på men som man aldrig får. Så egentligen varför tänka dom?, Jag vill inte tänka på frågorna som finns inom mig hela tiden, när jag somnar & när jag vaknar, jag vill inte känna dom mer, För jag vet att jag aldrig kommer få ett svar på dom! Men det är väl så det är när man lever som man gör, Men den största frågan är ju om man kommer se dig igen eller om du är borta för alltid?! Det finns ingen som kan ge mig ett vettigt svar på det, för dom som lever vet det inte ens själva. Så man får väl ta det som de kommer antagligen då, Men orkar man vänta bara för att se om man kommer se dig igen eller om allt bara blir svart&kallt?!
den frågan äter upp mig innefrån...

Skitsnack

Att folk orkar gå runt & snacka skit? jag förstår inte det roliga i det?, Om man inte tycker så bra om en person eller man har något otalt med henne/han varför inte säga de till den personen istället för att springa runt och snacka skit?!. och folk som snackar om mig, det är ju bara roligt igentligen att lyssna på, folk vet tydligen mer om mig än vad jag själv gör, Tycker de är lite små roligt,.


Kysshaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar